Služby

Neustále se snažíme zkvalitňovat a rozšiřovat poskytované služby. Důkazem toho, že jdeme správným směrem, je stále větší počet našich spokojených zákazníků. A proto i Vy si nyní múžete vybrat z naší široké nabídky kurzů a tréninků. V oboru vzdělávání chceme být nejlepší. 

Níže pod seznamem kurzů naleznete i podrobnější obsahy.


Tvrdé dovednosti / hard skills

    TPM - totálně produktivní údržba

    5S - organizace a čistota pracoviště.

    SMED - zrychlování a stanardizování přestaveb strojů a zařízení

    Výkresová/ technická dokumentace

    LEAN - štíhlá výroba

    FMEA - základní seznámení

    5x PROČ

    Pneumatika - základní seznámení

    Hydraulika -základní seznámení

    Bezpečnost strojů a zařízení

    Ergonomie - základní předpoklady

 

   Automotive workshop

    

Máte specifické požadavky? Obraťte se na nás. Vzhledem k našim schopnostem jistě najdeme ideální řešení. Náš tým je Vám vždy plně k dispozici. Zakládáme si na kvalitních službách i jejich provedení. Naši zaměstnanci prochází náročnými školeními, aby byli schopni Vám vždy vyjít vstříc při řešení jakéhokoliv požadavku.

Měkké dovednosti

    4st - interní školitelé

    Mistr dnešní doby

    Moderace a vedení porada

    Tým a jeho vznik

    T-training - akdemie tvdé kurzy měkce (lean procesy)

    Jak na vzdělávání zaměstnanců

    Jak na prezentační dovednosti

 

Vždy jsme tu pro Vás. Můžete se kdykoli přijít poradit s našimi odborníky. Ochotně zodpovíme všechny dotazy a podáme cenné rady a připomínky. Uvidíte, že s námi najdete vždy to nejlepší a nejlevnější řešení svého požadavku či problému.

 

4st  - INTERNÍ ŠKOLITELÉ

Cílová skupina:

Interní, firemní školitelé, nebo i zaměstnanci, kteří zaučují a předávají informace novým kolegům, jak ve výrobní, či administrativní části.

Cíl:

Ukázka a pochopení metody  zaškolování a předání informací uzpůsobené cílové skupině, potřebě a výukovým obsahům a místům pro výuku, zjištění konkrétní potřeby, stanovení cílů školení na základě zjištěné potřeby, definování cílové skupiny, zjištění výukových obsahů zaměřených na potřebu, stanovení a vytvoření vhodných míst pro výuku.

Rámcová osnova :   

1.) Představení školení , jak bude probíhat den, zjištění očekávání, cíl a motivace

2.) 4 stupňová metoda -  možnosti využití této metody  /přestavby/, Lektorův projekt – ukázat na jednoduché činnosti jak správně použít tuto metodu

3.)  Rychlá akce – nauč lektora něco podle vysvětlované metody  /dva účastníci cca 30 min/

4.) Opakování + zhodnocení první části dne

5.) Bingo – hra /naveď správně kolektiv na správný cíl  a.) bez otázek a pomůcek

                                                                                           b.) s otázkami a pomůckami

6.) Pracovní návod – jak správně použít pracovní návod společně se 4 stupňovou metodou /Kontrolujte dle PN, otázky k PN, poznámky k PN/

      7) Osobní projekt /dva účastníci/

      8) Opakování a shrnutí dne  - zpětná vazba, kontrola - splnění očekávání /jednou větou/

Lektor:

Petr Toman, Pavel Ondřich

Výstupy – ověření znalostí:

Debata na závěr, možnost písemného testu

Materiály pro frekventanty:

Tištěné materiály ve formě PPT, vlastní poznámky

Hodnocení:

Dotazník pro frekventanty

MODERACE, řízení porad

Cílová skupina:

Zaměstnanci  začínajícího středního managementu, kteří musí vést porady týmů, nebo teamleadeři, kteří moderují porady týkající se kultury společnosti. Vedoucí zaměstnanci, kteří moderují porady ostatních týmů a to vždy jako nezávislá osobnost. Nebo těm, kteří absolvovali podobný kurz v minulosti a potřebují si aktivovat / oživit  své poznatky.

Cíl:

Osvojení základů moderování porad a schůzek týmů. Nabídka různých druhů moderování a vedení, řízení porad. Způsoby a triky při moderacích, rozplánování času i slova. Rozmluvení se a základní technika dýchání. Typy jak při moderování, vedení nebo řízení porad slušně přerušit hovor a odbočit na jiné téma. Vyjasnění rolí moderátor a účastník porady.  Jak oživit nezáživné informace, jak je předat aktivně, živě a atraktivně.

Rámcová osnova :   

1.) porada a její cíl (proč se radit)

2.) druhy porad – operativní, vedení, týmová…

3.) druhy moderací – řízená, nezávislá…

4.) přínosy, chyby ..

5.) pravidla – příprava, čas, diskuse…

6.) role – moderátor, účastník, posluchač…

7.) šéf a jeho malý/velký tým

Lektor:

Petr Toman

Výstupy – ověření znalostí:

Vlastní moderace krátké porady, debata

Materiály pro frekventanty:

Materiály. Prezentace ze školení 

Hodnocení:

Dotazník pro frekventanty